+48 222 030 341
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

Hotel Zlatý orel Recenzje

Ocena hotelu

95%
Znakomicie

by 50 reviews

  • Personel

    99%
  • Czystość

    95%
  • Wyposażenie

    96%
  • Komfort

    94%
  • Cena

    91%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • inna grupa
  • rodzina ze starszym dzieckiem
Sortuj według:
Show:

Anonim

para, 3.6.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše bylo nádherné. Ubytování super ,prostředí také jídlo vynikající ,mohl být trošku větší výběr z nabídky jídel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Martin Džurina

para, 20.5.2018

Orlová Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Skvělý a ochotný personál. Skvělá kuchyně. Mile mě překvapili dárečkem, který mi připravili k narozeninám, příjemné a nečekané překvapení! Dále bych vyzdvihl Šungitovou jeskyni, kterou jsme s manželkou navštívili. Takto bych mohl pokračovat do nekonečna, prostě skvělý pobyt :-) Určitě bych doporučil všem.

  • Během pobytu jsme na nic, co by se nám nelíbilo, nenarazili......

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Radmila

para, 13.5.2018

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Hotel je moc pěkně a vkusně zařízený, moc se mi zamlouvala šungitová komora. Velice oceňuji přístup celého hotelového personálu k nám (hostů). Vycítili jsme úžasnou souhru celého personálu, z které vyplývá skvělá úroveň. Radka a Jarda z Mostu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

František

para, 11.5.2018

Popovice Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše bylo naprosto perfektní, příjemný a ochotný personál.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 28.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
0 %
  • byli jsme velmi spokojení

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Cena/kvalita
0

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 26.4.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 25.3.2018

Čeština

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Martin

para, 4.3.2018

Ostrava Česká republika

  • Cena ogólna
92 %
  • Krásný hotel v krásném prostředí. Personál velmi příjemný a ochotný a moc dobrá kuchyně.

  • Nevím jak jsou jiné pokoje, ale trochu nám vadily velmi příkré schody do ložnice.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Libor

para, 12.11.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
96 %
  • Útulný hotel Příjemný personál Skvělé jídlo Dobré služby

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Jan

para, 29.10.2017

Opava Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • příjemná atmosféra,ochota,krásné prostředí

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Sabina

dorośli, 27.10.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

František Nikl

podróżujący w pojedynkę, 26.9.2017

Boršice Česká republika

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Václav Chochola

para, 22.9.2017

Kamenné Žehrovice Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše, od krásně zařízené budovy, výborné jídlo, ochotný personál, pěkné prostředí Beskyd, výborná sauna+ vířivka.

  • V hotelu bylo vše výborné, nepovedlo se počasí ( hodně pršelo).

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anna Průdková

para, 17.9.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Celkové prostředí,atmosféra. Zkrátka SUPER !!!

  • Není co.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Alena

para, 9.9.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 30.8.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Martin Karlík

grupa przyjaciół, 26.8.2017

Ostrov u Lanškrouna Česká republika

  • Cena ogólna
80 %
  • Ve Vašem hotelu jsme se cítili jako doma. Váš personál kromě údržbáře s čelenkou se choval velmi příjemně. Výborná kuchyně!

  • Nelíbilo se nám každodení ranní pálení odpadků za hotelem ve 200L sudě. Nevadí mě to z důvodu ekologie(většinou to byl jenom papír), ale spíš z důvodu ranního vstávání a větrání pokoje. Ono , když ráno otevřete okno a vlítne Vám do pokoje místo čerstvého vzduchu kouř z odpadků, tak to není nic příjemného. Ale pověděl jsem to Vašemu správci s čelenkou a další ráno již nepálil. Tak se snad poučil a bude pálit odpad v jinou dobu. Také mě zarazilo, když jsem viděl onoho správce pohybovat se po kuchyni ve špinavých montérkách v době vydávání snídaně. To mě přešla chuť k jídlu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6
Hotel Zlatý orel replied to this review.
dobrý den,

velmi dlouho jsem přemýšlela jak napsat komentář k Vašemu hodnoceni a zda vůbec,
neboť jste velmi necitlivě urazil člověka, který chce pracovat i když je v důchodu , což je v dnešní době malý zázrak... a já si ho velmi vážím Nicméně Vaši negativní recenzi si přečtou naši potencionální klienti a tak bych ráda uvedla vše na pravou míru

1. pálení odpadků

důsledně třídíme odpad a z důvodu měsíčního výpadku kontejneru na papír jsme přistoupili k pálení papírových obalů ze zboží, papírové obaly pálíme cca 15 denně od 7.00 -7.15 hodin

ještě pár vět k ekologii:
kapacita našeho hotelu je 15 pokojů , jsme ekologický hotel a pro Vaši informaci jsme jediní v této chatové oblasti /cca 75 chat/, kteří máme čističku odpadních vod a měsíčně vyvážíme žumpu. Dále denně třídíme odpad : sklo a plasty a týdně na vlastní náklady výše zmíněné odvážíme do kontejnerů v obci Ostravice .

2. pohyb pana údržbáře v hotelové kuchyni
ano - náš pan údržbář je ráno v hotelové kuchyni a to z tohoto důvodu , aby odnesl odpad v pytlech z kuchyně a přípravny , neboť kuchyň je v provozu až do 22.0hodiny

Snídaně připravuje pracovník k tomu určený, uzeninové a sýrové mísy jsou v uskladněny snídaňové lednici, ostatní věci se připravuji ráno, takže Vaši
výtku považuji za zavádějící.

Mrzí mně, že jste své svém rozčarovaní z výše zmíněných věcí neřešil během svého pobytu a ani při Vašem odjezdu jste o této pro Vás negativní zkušenosti nezmínil.

Bc. Martina Csereyová
hotelový manager

Ivana

grupa przyjaciół, 12.8.2017

Ostrava Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 5.8.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

para, 8.7.2017

Vyškov Česká republika

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Komfort
10
Cena/kvalita
6